Forum O wilkach Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj

Zapisy do Watahy Wiatru

ILoni

Dołączył: 18 Wrz 2011

PostWysłany: Pią 19:00, 23 Wrz 2011 Temat postu:

Poprawiłam jeszcze raz.Przedłużyłam trochę historie żeby coś się działo.Od razu mówię że rodzeństwem którym się opiekuje ILoni jest o rok młodsze !Jestem uparta choć bym miała poprawić jeszcze z 10 razy poprawie, by się tylko tu dostać !

PostWysłany: Pią 19:09, 23 Wrz 2011 Temat postu:

No...dobra załóż kartę postaci, jednak w niej popoprawiaj, bo tam masz jakieś literówki i po kropce jest spacja! Rozpisz jeszcze charakter.

Akcept!

Ostatnio zmieniony przez Assire dnia Pią 19:09, 23 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Breezy
Duch

Dołączył: 21 Wrz 2011

Skąd: ze św. Mikołaja!

PostWysłany: Pon 18:28, 26 Wrz 2011 Temat postu:

Imię :Woody
Wiek :Dojrzewający
Historia :
Woody przybył tu, gdy był maleństwem. Wysłali go te głupki z "badań naukowych"! Był wtedy białą kulką i nie przepadał za światem zewnętrznym. Uparcie trzymał się kartonu w którym został przywieziony. Gdy wyszedł, poznał wilka-wampira. O mały włos go nie ugryzł! Szczenię wywinęło się spod łba czarnego jak noc wilka i dotarł do serc krainy. Tam był już bezpieczny. Wiatr towarzyszył mu w każdej sytuacji, był on jego przyjacielem. Wilczek wybrał tą watahę, bo z wiatrem bardzo się zaprzyjaźnił. Dorósł. Nie był już małym knypkiem, był już sporym i umięśnionym wilczyskiem o imieniu Woody. Woody czyli las.
Charakter postaci :przyjazny, lecz nieufny.Lubi ocierać łebkiem o głowę innego wilka, więc może być natarczywy. Boi się pająków więc jest ciut strachliwy...

Ostatnio zmieniony przez Breezy dnia Czw 20:22, 29 Wrz 2011, w całości zmieniany 2 razy

PostWysłany: Śro 17:43, 28 Wrz 2011 Temat postu:

/przepraszam za off-top/

Poprawione.

PostWysłany: Pią 16:50, 30 Wrz 2011 Temat postu:

Mogłeś się bardziej postarać, a ten charakter w ogóle nie jest rozbudowany. Może masz tam jakieś krótkie zdania.

No dobra. Naciągnięte Akcept, jednak proszę cię o większe rozpisanie w KP.

Keena

Dołączył: 01 Paź 2009

Skąd: Będzin,Wilcza Kraina

PostWysłany: Pon 14:44, 03 Paź 2011 Temat postu:

Imię : Keena
Wiek : 3 lata
Historia : Jako szczeniak odłączyła się od swojej rodziny. Pierwsze miesiące życia spędziła w okolicy jaskini jej rodziców.Dni mijały jej beztrosko, na zabawach z bratem i nauce. Keena szybko rosła, wyprawiała się razem z bratem na coraz dłuższe spacery. Nie miała nawet roku kiedy opuściła rodzinę. Pokłóciła się z bratem. O co? Już nawet nie pamięta. Fakt jest taki, ze zła na brata uciekła dalej niż kiedykolwiek doszła, przekroczyła granice i już nigdy nie wróciła.Zgubiła się i nigdy już miała nie wrócić do domu. Po kilku miesiącach trafiła do tej krainy i póki co plan jest taki,że chce tu zostać.
Charakter postaci :
Keena jest niezależna i inteligentna. Nie wyobraża sobie jednak życia poza Watahą Wiatru. Jest uparta. Miła i uprzejma, lojalna wobec przyjaciół. Nieufna i ostrożna przy pierwszym spotkaniu.Można na niej polegać. Dobra przyjaciółka, jednak lepiej jest nie mieć jej za wroga. Odważna i waleczna kiedy trzeba.

PostWysłany: Śro 19:27, 05 Paź 2011 Temat postu:

Hmm. No dobra Akcept, ale jak będziesz robić KP to rozpisz Historię, ponieważ tworzysz krótkie zdania. I przez to naliczyłam ich tylko 7 x]

PostWysłany: Czw 19:19, 06 Paź 2011 Temat postu:

Imie:Saphira
historia: Moi rodzice umarli z rogów bizonów
Ranga: Alfa
Charakter : energiczna i tajemnicza

MOGĘ SIĘ ZAPISAĆ ?

PostWysłany: Śro 14:22, 12 Paź 2011 Temat postu:

Co to ba być?! Patrz powyżej jak inni piszą!

Rozpisz Historię oraz Charakter, a na Alfę nie możesz zdawać! Masz za mało postów na, a poza tym jesteś na tym forum za krótko by przejąć tą rangę.

Zgłoszenie okropne. *trzyma się za głowę*
Popraw to wszystko bo jak na razie Brak Akceptu.

Viktoria
Latający Mag

Dołączył: 03 Paź 2010

PostWysłany: Śro 14:35, 12 Paź 2011 Temat postu:

Assire napisał:
Co to ba być?! Patrz powyżej jak inni piszą!

Zgłoszenie okropne. *trzyma się za głowę*
Popraw to wszystko bo jak na razie Brak Akceptu.

Przepraszam, że się wtrącam, ale niech ona również zdecyduje się w jakiej chce być Watasze. Napisała również zgłoszenie w Wodzie. Ech, ludzie, trzymajcie mnie...

PostWysłany: Sob 8:05, 15 Paź 2011 Temat postu:

Imię:Saphira
Historia:Jako szczeniak zawsze chodziłam z bratem nie lubiłam swojego ojca był bardzo agresywny i zawsze się go bałam . pewnego dnia gdy bawiliśmy się na łące usłyszeliśmy głośny ryk mój brat staną zaniepokojony i powiedział żebym uciekała ale nie wiedziałam co się dzieje nagle przybiegli moi rodzice .postanowiłam się schować w trawie .Nagle wielkie stado bizonów biegło w ich stronę taranując wszystkich. gdy upewniłam się że wszystkie bizony już odbiegły podbiegłam bo brata. zszokowana zauważyłam że nie żyje... sprawdziłam czy przynajmniej rodzice żyją szczeknęłam nic... . nie wiedziałam co robić pozostało mi tylko jedno wyjście biegnąć posilać się wszystkim co napotkam.byłam pewna ze kiedyś dobiegnę do krainy która mnie przyjmie.... . po 4 miesiącach dotarłam do waszej krainy....

Ranga: na którą będę mogła.....

Charakter : kocham biegać jestem nie ufna do innych wilków z powodu długiego niewidywania ich podczas mojego biegu...

PostWysłany: Sob 13:27, 15 Paź 2011 Temat postu:

Ranga: Młode, Dojrzewający, Dorosły - To są rangi na które możesz jak na razie posiadać.

Zdecyduj się do której chcesz watahy należeć, bo widzę również zgłoszenie w Nocy.

A tak ogółem to Popraw błędy z Historii oraz rozbuduj Charakter. Bardziej go opisz.

Ostatnio zmieniony przez Assire dnia Sob 13:27, 15 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz

PostWysłany: Nie 16:33, 16 Paź 2011 Temat postu:

Imie:Saphira
Historia:Jako szczeniak uczyłam się wszystkiego od brata.Bałam się rodziców ponieważ byli bardzo agresywni.Często widziałam jak atakują mojego brata , z jakiego powodu? Sama nie wiem. Moja historia jak dotarłam do waszej doliny zaczyna się tak: Pewnego dnia poszłam z bratem na polowanie .Oczywiście ja tylko patrzyłam byłam wtedy za młoda miałam dopiero rok.Pośród traw znaleźliśmy małe stado Bizonów liczące przynajmniej 10 sztuk brat powiedział że spróbuje upolować młodego bizona.Ja schowałam się w trawie .Po 2 minutach przyniósł młodego bizona. Zaczęliśmy jeść .Na nasze nieszczęście przyszli rodzice i nas przegonili. Nagle zaczęła się trząść ziemia raz po raz wychodziły głośne ryki.Schowałam się w trawię .Naglę wszystkie bizony rzuciły się na brata i rodziców .Przestraszona patrzyłam jak moja jedyna rodzina umiera. Smutna i Przestraszona zaczęłam uciekać przez pierwszy rok byłam samotniczką kilka dni temu postanowiłam przystąpić do waszej watahy.Mam nadzieje że moja historia jest przekonująca

RANGA:Dojrzewający
Charakter:Bardzo szybko się uczę jestem mądra.Jestem bardzo tajemnicza dodam ze podczas mojej ucieczki podróżowałam głównie nocą.Jestem nie ufna w stosunku do innych wilków .Ostatni raz widziałam inne wilki to wtedy gdy byłam na polowaniu z bratem później gdy byłam nad wodospadem...

MAM NADZIEJE ŻE ZAAKCEPTUJECIE MNIE DO WATAHY WIATRU...

Helios
Hybryda

Dołączył: 28 Cze 2009

PostWysłany: Pon 14:23, 17 Paź 2011 Temat postu:

-.-
Niestety. Pogubiłaś przecinki oraz spacje.

Brak akceptu.

Tu Assire ^.^

I jeszcze jedno. Masz zły formularz. Zajrzyj na pierwszą stronę tego tematu i w pierwszym poście będzie formularz właściwy. Skopiuj go i uzupełnij.

Ostatnio zmieniony przez Helios dnia Wto 19:52, 18 Paź 2011, w całości zmieniany 2 razy

PostWysłany: Pią 13:07, 04 Lis 2011 Temat postu:

Imie:Yoki
Historia:Gdy małam rok pokłuciłam sie z bratem o co ? sama nie wiem . Pamiętam tylko że gdy sie z nim pokłuciłam nie chciałam go już widzieć , pierwsze 2 miesiące spędziłam na szukaniu dobrego miejsca do mieszkania w górach . Następne 3 miesące szłam byle gdzie aż znowu trafiłam do swojej grupy. Przez 3 miesące nie odzywałam sie do brata lecz wkońcu spytałam sie go czy cieszy sie że wruciłam on wybuchł szalonym śmiechem . Po tym zdarzeniu wiedzałam że tam nie wróce szłam prosto aż trafiłam do waszej krainy.
Ranga: Dojrzewający
Charakter Postaci: Jestem tajemnicza lecz bardzo przyjazna ,w obronie watachy oddałabym życie , nigdy niepozwoliłabym żeby ktoś wyśmiewał sie z naszej watachy .Lubie samotność ale Lubie nawiązywać znajomości . Moim marzeniem , jest zostać Alfą

Ostatnio zmieniony przez Yoki dnia Pią 13:10, 04 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz

PostWysłany: Pon 9:35, 07 Lis 2011 Temat postu:

Popraw błędy ortograficzne i interpunkcyjne. Spację stawia się <b>tylko</b> po znaku int. Naprawdę, jeśli postawisz również przed nie wygląda to lepiej.

PostWysłany: Pon 15:42, 07 Lis 2011 Temat postu:

Imie:Yoki
Historia:Gdy miałam rok pokłóciłam się z bratem o co? sama nie wiem. Pamiętam tylko że gdy się z nim pokłóciłam nie chciałam go już widzieć, pierwsze 2 miesiące spędziłam na szukaniu dobrego miejsca do mieszkania w górach. Następne 3 miesiące szłam byle gdzie aż znowu trafiłam do swojej grupy. Przez 3 miesiące nie odzywałam się do brata lecz w końcu spytałam się go czy cieszy się że wróciłam on wybuchł szalonym śmiechem. Po tym zdarzeniu wiedziałam że tam nie wrócę szłam prosto aż trafiłam do waszej krainy.
Ranga: Dojrzewający
Charakter Postaci: Jestem tajemnicza lecz bardzo przyjazna, w obronie watahy oddałabym życie , nigdy nie pozwoliłabym żeby ktoś wyśmiewał się z naszej watahy .Lubie samotność ale Lubie nawiązywać znajomości. Moim marzeniem, jest zostać Alfą

PostWysłany: Wto 20:25, 08 Lis 2011 Temat postu:

Powtórzę: interpunkcja. Wiesz, przecinki, kropki.
Jeśli masz jakieś problemy napisz mi na gg (masz w profilu).

PostWysłany: Śro 15:00, 09 Lis 2011 Temat postu:

Imie:Yoki
Historia:Gdy miałam rok, pokłóciłam się z bratem o co? sama nie wiem. Pamiętam tylko że gdy się z nim pokłóciłam, nie chciałam go już widzieć, pierwsze 2 miesiące spędziłam na szukaniu dobrego miejsca, do mieszkania w górach. Następne 3 miesiące szłam byle gdzie, aż znowu trafiłam do swojej grupy. Przez 3 miesiące nie odzywałam się do brata, lecz w końcu spytałam się go czy cieszy, się że wróciłam on wybuchł szalonym śmiechem. Po tym zdarzeniu wiedziałam, że tam nie wrócę szłam prosto, aż trafiłam do, waszej krainy.
Ranga: Dojrzewający
Charakter Postaci: Jestem tajemnicza lecz bardzo przyjazna, w obronie watahy oddałabym życie , nigdy nie pozwoliłabym, żeby ktoś wyśmiewał się z naszej watahy .Lubie samotność, ale Lubie nawiązywać znajomości. Moim marzeniem, jest zostać Alfą

To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Forum O wilkach Strona Główna -> Wysypisko Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)