Forum O wilkach Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Walki

To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Forum O wilkach Strona Główna -> Opis gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Qedr
Lekarz


Dołączył: 18 Mar 2008
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Samiec

PostWysłany: Wto 23:16, 29 Gru 2009 Temat postu: Walki

Walka może być prowadzona tylko i wyłącznie przez Mistrza Gry (MG/GM).

Każda postać mogąca brać udział w walkach (czyli każdy dorosły i starszy) ma podstawową ilość punktów życia, czyli 100 dla wilka, 150 dla gryfa i 200 pkt. dla smoka. Podstawowy atak takiej postaci wynosi 10 pkt. dla wilka, 15 dla gryfa i 20 dla smoka. Inaczej mówiąc np. wilk atakując z siłą ataku równą 100% odejmie 10 pkt. życia.

A teraz o tym jak Mistrz Gry ma rozgrywać walki:
MG ma przed sobą kość do gry. Rzuca nią dwa razy i sumuje liczbę oczek (kropek, kółek, czy jak to nazywacie) i oto co musi zrobić, gdy zobaczy takie rzeczy:
Parzysta liczba oczek - atak powiódł się. Ilość oczek oznacza procent siły ataku. 2 oczka = 20% siły ataku; 10 oczek = 100% siły ataku; 12 oczek = 120% siły ataku itd. W przypadku wyniku "z przecinkiem" należy zaokrąglić wynik do jedności.
Przykład: 13 x 20% = 2,6 ≈ 3
Nieparzysta liczba oczek - atak nie powiódł się

Dodatkowe uwagi:
*Kościami rzuca się osobno do każdej podjętej akcji (nawet, jeżeli osobnik wykona trzy w jednym poście)!*
*Zarówno czynności ataku, jak i obrony piszemy w czasie niedokonanym!*
*Generator rzutu kośćmi znajduje się [link widoczny dla zalogowanych]. Należy używać takiej nazwy użytkownika, jak na forum, natomiast w pole "Komentarz do rzutu:" wpisuje się pojedynek oraz osobę, dla której rzucamy.*


Ranga, a punkty
W przypadku różnych rang będą dodawane lub odejmowane punkty życia i obrażeń oraz różne przywileje.

Alfa/Przywódca Gryfów/Przywódca Smoków
+20 pkt. życia

Beta/Zastępcy Przywódców
+10 pkt. życia

Demon
+20 pkt. życia
+3 pkt. do zadawanych obrażeń

Upiór
+5 pkt. do zadawanych obrażeń

Doświadczony Wilk
Były Wojownik
+2 pkt. do zadawanych obrażeń;
Były Łowca/Szpieg/Tropiciel
-2 pkt. do otrzymywanych obrażeń;

Wojownik
+1 pkt. do zadawanych obrażeń

Dowódca Wojowników
+5 do pkt. życia
+2 pkt. do zadawanych obrażeń

Łowca/Szpieg/Tropiciel
-1 pkt. do otrzymywanych obrażeń

Dowódca Łowców/Szpiegów/Tropicieli
+5 pkt. życia
-2 pkt. do otrzymywanych obrażeń

Lekarz
Możliwość uleczenia się dwa razy w walce (przywrócenie 10 pkt. życia)
+5 do pkt. życia
-4 pkt. do zadawanych obrażeń

Pomocnik lekarzy
Możliwość leczenia się raz na walkę (przywrócenie 10 pkt. życia)
-4 pkt. do zadawanych obrażeń

Szaman
+5 pkt. życia
-1 pkt. do otrzymywanych obrażeń

Szaman Przewodni
+5 pkt. życia
+1 pkt. do zadawanych obrażeń
-3 pkt. do otrzymywanych obrażeń

Mag
+1-5 pkt. do zadawanych obrażeń /zależnie od poziomu/
-1 pkt. do otrzymywanych obrażeń

-Amator-Nowicjusz - +1 pkt. do zadawanych obrażeń
-Średnio-zaawansowany-zaawansowany - +2 pkt. do zadawanych obrażeń
-Podmistrz-Mistrz - +3 pkt. do zadawanych obrażeń
-Nadmistrz-Młody Mędrzec - +4 pkt. do zadawanych obrażeń
-Mędrzec-Doświadczony Mędrzec - +5 pkt. do zadawanych obrażeń


Mag Przewodni
+5 pkt. życia
+1-5 pkt. do zadawanych obrażeń /zależnie od poziomu/
-2 pkt. do otrzymywanych obrażeń

Skrytobójca
+5 pkt. życia
+2 pkt. do zadawanych obrażeń
-2 pkt. do otrzymywanych obrażeń

Pustelnik
+ 10 pkt. życia
- 3 pkt. do otrzymywanych obrażeń

Nadorganizm
+50 pkt. życia
+5 pkt. do zadawanych obrażeń
-2 pkt. od otrzymywanych obrażeń

Wampir
+2 pkt. do zadawanych obrażeń

Druid
W środowisku sprzyjającym:
+10 pkt. życia
-2 pkt. od otrzymywanych obrażeń
W środowisku niesprzyjającym:
-10 pkt. życia
+2 pkt. do otrzymywanych obrażeń

Posiadanie kilku rang jednocześnie łączy ze sobą wszystkie przywileje jak i punkty ujemne z każdej z posiadanych rang.


Moce
I tutaj sprawa się komplikuje... Moce można używać tylko tak jak na to pozwolił danemu userowi administrator.
Punktacja:
Moce ofensywne - jest to podstawowy atak po dwukrotnym rzucie kością (zasady jak przy normalnym ataku; patrz wyżej), ale dodatkowo MG rzuca kością jeszcze jeden raz i dodaje owy dodatkowy rzut do sumy poprzedniego ("podwójnego") rzutu. Przykładowy maksymalny atak wilka z mocą ofensywną: 120% x 10pkt. + 60% x 10 pkt . = 12 + 6 = 18 pkt.
Dodatkowo niektóre moce mogą zostawiać po sobie ślad na dłuższy czas, więc MG może wykonać rzut kostką w którym to liczba oczek oznaczać będzie liczbę postów przez które zaatakowany będzie tracił dodatkowy 1 pkt. życia. Zależy to od rodzaju mocy i wyobraźni MG (w poście niech poda powód, np. użytkownikowi X podpaliło się futro).

Moce defensywne - moce chroniące postać przed pewną liczbą zadanych obrażeń. MG rzuca dwa razy kością (jak w przypadku normalnego ataku), a suma oczek oznacza ilość obrażeń jakie wilk może odnieść bez utraty punktów życia.

Inne moce - tutaj wszystko zależy od wyobraźni, obiektywności i sprawiedliwości MG.


MG powinien informować w swoich postach o ilości pozostałych punktów życia, zadanych obrażeniach i pozostałych punktach ochronnych pozostałych z używania mocy defensywnych.

Atrybuty
Każdemu wilkowi przysługuje jeden atrybut. Może on wybierać między trzema opcjami: siła, zręczność oraz wytrzymałość. Inne cechy, takie jak inteligencja, czy charyzma zostały pominięte z prostego powodu - zależą one od użytkownika, a nie od postaci. Oczywiście user o wysokim iloczynie inteligencji będzie potrafił stworzyć postać mało inteligentną, ale na odwrót to już nie działa.

Siła - zwiększona siła, +1 do zadawanych obrażeń.
Zręczność - zwiększona zręczność i zwinność, -1 do otrzymywanych obrażeń
Wytrzymałość - zwiększona odporność na różne czynniki, +10 do pkt. życia.

Zmniejszenie ilości punktów życia
Jeśli wszystkie walczące strony wyrażą na to zgodę, to ilość punktów życia podczas pojedynku może zostać zmniejszona. Powoduje to znaczące skrócenie czasu walki.


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Qedr dnia Nie 22:21, 24 Paź 2010, w całości zmieniany 11 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Forum O wilkach Strona Główna -> Opis gry Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin